Sok tanácsot, tippet lehet hallani, olvasni azzal kapcsolatban, hogy miként kell vezessen az ember, hogy megvédje az alumínium keréktárcsáját a karcolásoktól, ütődésektől és egyéb fizikai behatásoktól. Arról azonban ritkán esik szó, hogy például a Fiat felni miként tartható tisztán, azt hogyan lehet takarítani a lehető legjobban. Pedig ez egy fontos téma, egy olyan, ami rengeteg mindenkit érdekel, hiszen a Fiat felni, akárcsak sok más tárcsa, igazán hamar porossá, koszossá válik. Elég csak megtenni egy 10 km-es távot egy nem aszfaltos úton, és máris tiszta por a tárcsa. Ugyanis a féktárcsa porszemcséi, a homok, vagy az útra szórt só rátapadhatnak a keréktárcsákra, és rongálhatják az alumíniumot. A Fiat felni ezért is követeli meg a gyakori tisztítást, ami védelmet garantálhat a kelléknek. A hozzáértők szerint, ha a cél az eredeti csillogás megtartása, akkor havi szinten legalább négyszer tanácsos a Fiat felni megtisztítása. Ha a rendszeres karbantartás elmarad, akkor sajnos a tárcsa visszafordíthatatlanul károsodik a korrodálódás miatt. Mire kell hát figyelni, hogyan kell eljárni? Nos, az egyik legfontosabb, amit tudni kell, hogy sohasem szabad akkor takarítani a tárcsát, amikor az meleg. Illetve nem szabad olyan autómosókhoz menni, ahol savtartalmú szereket alkalmaznak. Aki biztosra akar menni, az jól teszi, ha megkérdezi a személyzetet. Pontosan ez a helyzet a Kia alufelni esetében is. Ekkor sem szabad például acélgyapotot, fémtisztítót, illetve semmilyen olyan szert használni, ami árt a festésnek, vagy, ami rosszabb, karcolja a felnit. Ha például a Kia alufelni matt, akkor nem szabad polírozót használni. A króm polírozó pedig nem jöhet szóba normál, megszokott felniknél. Végezetül ott van az is, hogy az 1 bar nyomásnál erősebb vízsugarak rosszat tehetnek a felninek. Mitől lesz olyan a Kia alufelni, mint új korában? Első lépésként érdemes a Kia alufelni eszközt enyhén leöblíteni. Ha ez megvan, akkor jöhet a speciális keréktárcsa tisztító szer felvitele. Ezt aztán szivaccsal le kell törölni, nagyjából 2-3 perc várakozás után. A végére marad megint a leöblítés és a felni áttörlése, lehetőleg szarvasbőrrel.